Prowadząc kampanię promocyjne można wykorzystać wiele różnych gadżetów w tym odzież reklamową.
Najpopularniejsze są koszulki, może być to T-shirt, koszulka polo w różnych kolorach. Możemy dobrać także rozmiary oraz materiał. Wiele firm wybiera także bluzy, kurtki czy polary. Dzięki temu zyskują wiele gadżetów promocyjnych, które mogą zostać wykorzystane podczas prowadzenia kampanii reklamowej.
Bluzy reklamowe z logo firmy
Głównym zadaniem odzieży firmowej jest promocja firmy, dlatego często na ubraniach umieszczone jest duże logo, które może być wykonane za pomocą haftu komputerowego lub też sitodruku. Wysokiej jakości odzież reklamowa, bawełniana będzie służyła przez wiele lat, dlatego warto wybrać koszulki czy też bluzy z dobrych materiałów, które wytrzymają wielokrotne pranie. Ubrania reklamowe mogą być ciekawym podarunkiem dla naszych klientów, współpracowników, dostawców. Każda osoba, która będzie nosiła naszą odzież stanie się częścią marketingu. Odzież reklamowa to także bardzo dobry pomysł na prezent w przypadku kiedy organizujemy konkursy, obecnie niewiele firm działa prężnie w mediach społecznościowych, prowadzi kampanię na Facebooku czy też na Instagramie.
Nadruki można wykonywać także na odzieży ochronnej, odzieży roboczej, którą noszą nasi pracownicy. Jest to dobry pomysł zwłaszcza jeżeli wykonują oni pracę poza firmą, są widoczni, dzięki czemu mogą reklamować nasze towary czy też usługi. Często widzimy kurierów, którzy dostarczają paczki w koszulkach z logo, nazwą firmy kurierskiej. Koszulki oraz bluzy może wykorzystać każda firma, jest to bardzo uniwersalny nośnik reklamy. Dostępne są ubrania letnie, takie jak koszulki jak również odzież na chłodniejsze dni będą to bluzy, kurtki czy też ciepłe koszule.
Odzież reklamowa dostępna jest w wielu różnych rozmiarach, możemy wybrać także kroje uniwersalne męskie oraz damskie. Często firmy kupują bluzy z logo posiadające kaptur, który może dodatkowo chronić przed wiatrem i deszczem. Mogą być także bluzy rozpinane, w różnych kolorach, dzięki temu każda firma może dobrać bluzy kolorystycznie przykładowo do logo, kolorystyki na co dzień wykorzystywanej w firmie.