Jeśli jesteś właścicielem firmy internetowej, prawdopodobnie skorzystasz z każdej szansy, przyciągniesz więcej klientów za niewielkie inwestycje.
Jeśli tak jest, e-mail marketing jest dokładnie tym, czego potrzebujesz! Ten artykuł pokaże Ci, jak wykorzystać tę niesamowitą okazję marketingową, aby zdobyć więcej klientów bez rozbijania banku.Ty lub ktoś inny powinieneś sprawdzić swój e-mail przed wysłaniem go do klientów. Upewnij się, że jest wolny od błędów typograficznych i gramatycznych. Powinieneś również upewnić się, że wiadomość przepływa łatwo. Po sprawdzeniu, czy te trzy problemy zostały rozwiązane, Twój e-mail marketing będzie wyglądał profesjonalnie.Zminimalizuj tradycyjne działania e-mail marketingowe podczas wakacji. Klienci są zajęci rodziną i przyjaciółmi i rzadziej zwracają uwagę na firmową pocztę e-mail. Twoje szanse na znalezienie się w skrzynce ze spamem są znacznie wyższe, co może mieć długoterminowe konsekwencje dla Twojego wyniku. Głównym wyjątkiem byłaby firma bezpośrednio związana z działalnością świąteczną. W przeciwnym razie zrób sobie przerwę i ciesz się czasem przestoju. Biznes wróci na właściwe tory za dzień lub dwa.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu. Ludzie przychylniej reagują na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości. Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i przyczyni się do zacieśnienia relacji z Twoimi klientami.Aby zachęcić ludzi do wyrażenia zgody i wyrazić zgodę na wysyłanie do nich wiadomości e-mail marketingowych, zaoferuj zachętę. Zaoferuj zniżkę lub kupon na jeden ze swoich produktów lub usług.
Dołącz białą księgę lub biuletyn na temat swojej niszy lub rynku.
Daj potencjalnemu klientowi coś w zamian za dostęp do jego skrzynki odbiorczej.Podczas gdy chcesz wykorzystać swój email marketing do zwiększenia sprzedaży. Jedynym sposobem, aby potencjalni klienci przeczytali Twoje e-maile, jest przekonanie ich, że mają wartość. Aby to zrobić, Twoje e-maile powinny zawsze zawierać konkretne, przydatne informacje i odpowiednie linki, a nie tylko ogólny szum sprzedażowy.Twoja kampania e-mail marketingowa będzie skuteczniejsza, jeśli ułatwisz klientom rezygnację z subskrypcji. Może się to wydawać paradoksalne, ale ludzie będą ci bardziej ufać, jeśli sprawisz, że poczują, że mają kontrolę. Umieść link rezygnacji z subskrypcji w oczywistym miejscu, aby mogli go łatwo znaleźć.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail dowiedz się, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać dodatkowego działania, takiego jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Unikaj używania wykrzykników jako kul w e-mailach. Jeśli chcesz wyrazić poczucie pilności lub ważności, użyj struktury swojego zdania i wybranych słów, aby wywrzeć to wrażenie. Nadużywanie tej formy interpunkcji może zniechęcić potencjalnych klientów i sprawić, że Twoja wiadomość będzie wydawać się nieszczera.Jak widać, e-mail marketing to coś, w co każdy biznes powinien się zaangażować, biorąc pod uwagę fantastyczne wyniki przy tak niskim koszcie. Wskazówki zawarte w tym artykule powinny dać Ci punkt wyjścia do stworzenia skutecznej strategii e-mail marketingu, która będzie działać dla Twojej firmy. Powodzenia!